لوله یکسر سوکت
نوشته شده توسط : محمد دوستی

لوله یکسر سوکت یا پوش فیت (Push Fit) یکی از انواع لوله های ساختمانی است که جهت سیستم لوله کشی فاضلاب مورد استفاده قرار می گیرند. این لوله ها که به نام های اورینگی، سه لایه، یکسر کوپله، پوش فیت سایلنت و پوش فیت فاضلابی نیز شناخته می شوند، در یک طرف آن سوکتی جهت اتصال به لوله دیگر تعبیه شده است. این سازه ها را در انواع و سایزهای گوناگونی طراحی می کنند و نوع بی صدا یا سایلنت و معمولی آن نیز در بازار عرضه می شود. 

این لوله های پرکاربرد و مقرون به صرفه دارای ویژگی ها و خصوصیات مفیدی هستند که سایر لوله ها از آنها بی بهره اند. همانطور که گفتیم برخی از این لوله ها را بدون صدا می سازند. عایق این لوله ها از جنس کامپاوند تهیه می شوند. کامپاوند موجود در این سازه ها که در واقع ترکیب پلیمر و نوعی پودر است، به عنوان یک عایق در درون لوله عمل می کند. پودر موجود در کامپاوند موجب تقویت ساختار پلیمر شده و از عبور صدای سیالات به خارج از لوله جلوگیری می کند. در این اتصالات یکسر سوکت تا 17 دسی بل حجم صدا کاهش می یابد.  
نوع دیگر لوله یکسر سوکت را بدون عایق صدا طراحی می کنند. خرید لوله یکسر سوکت تفاوت این سازه های پوش فیت صرفا در عدم وجود عایق صدا است که موجب کاهش کاربرد این لوله ها شده است. لوله های یکسر سوکت را در اندازه و سایزهای متفاوتی تولید می کنند. اندازه قطرهای این لوله ها عبارتند از: 40، 50، 63، 75، 90، 110، 125 و 160 میلی متر. لوله های فاضلابی پوش فیت را در طول های 15، 30، 50 سانتیمتری و همچنین یک، دو و سه متری عرضه می کنند. 
 
برخی از لوله های پوش فیت در دو انتهای خود دارای سوکت هستند که به آنها دوسر سوکت می گویند. این سازه ها را در سایزها و اندازه های گوناگونی عرضه می کنند. سوکت انتهایی اتصالات پوش فیت موجب راحتی کار شده است. به طوری که لوله سوکت دار به سادگی و بدون نیاز به فرایند خاصی، با فشار به لوله بعدی متصل می شود.قیمت لوله یکسر سوکت به کاربرد این سازه ها در بخش بعدی می پردازیم.

 

چنانچه گفتیم لوله های پوش فیت سوکت دار به سبب مزایای متعددی که دارند مورد توجه فعالان در امور تأسیسات ساختمانی قرار گرفتند. خرید لوله فاضلابی یکسر سوکت به سبب سهولت در نصب و کاهش هزینه ها در سیستم های لوله کشی منازل و ساختمان های اداری یک امر مقرون به صرفه به شمار می رود. اگر شما می خواهید برای لوله کشی ساختمان مورد نظر از این اتصالات استفاده کنید باید به مراکز فروش مصالح ساختمانی مراجعه کنید. فروشندگان با ارائه انواع لوله های پوش فیت شما را در امر خرید راهنمایی می کنند. 

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

Image

 

 https://bazaretesalat.com/لوله-یکسر-سوکت

 

 




:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: